Játék

Felerősödött az online játékközösségek szerepe
Az elmúlt hetek világosan megmutatták, hogy az online térben lenni és gép előtt ülni nem azt jelenti, hogy egyedül vagyunk. Az olyan – magányos műfajnak hitt – tevékenységek is, mint az online videójáték, remek lehetőséget kínálnak a közösségépítésre. A játékosok ugyanis gyakran nem egyedül, hanem többjátékos módban játszanak – derül ki a K&H ifjúsági index gaming kutatásból. Emellett a járvány ideje alatt a csapatversenyek résztvevőinek száma és a szurkolói közösségek szerepe is felerősödött.
  • 2020.06.17. 08:22
Játékajánló minden korosztálynak
Az elmúlt hónapokban világszerte ugrásszerűen megnőtt a gaming, mint szabadidős tevékenység népszerűsége. A videojátékok - amellett, hogy szórakoztatóak - valódi közösségi élményt nyújthatnak attól függetlenül, hogy egy kanapén játszunk a barátainkkal, vagy online, tőlünk távol élő, ismeretlen emberekkel mérjük össze tudásunkat. A választék hatalmas, így kezdő gamereknek jól jöhet egy kis útbaigazítás: az LG most összegyűjtötte, milyen játékokat érdemes kipróbálnunk attól függően, hogy éppen kivel szeretnénk eltölteni egy kis időt.
  • 2020.05.24. 11:29
A járvány idején az e-sport nyújt lehetőséget a versenyzésre és a szurkolásra
Nehéz helyzetbe került a sportvilág a koronavírus-járvány miatt. Gyakorlatilag az összes verseny és felkészülési lehetőség elmarad, ami hatalmas teher a sportolóknak, és szomorúság a szurkolóknak. Az e-sport, és így a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság azonban a sportágak közül egyedüliként viszi tovább a fáklyát, a lángot. Az offline versenyek a játékosok biztonsága érdekében természetesen online lesznek megrendezve mind a hét versenyszámban, a tét pedig továbbra is 15 millió forint. Most az e-sport képviseli az egész világon a sport alapértékeit: a kiválóságra való törekvést, a kitartást, a kemény munkát és a kimagasló eredményeket.
  • 2020.04.24. 09:31
FIATAL GAMER VAN A CSALÁDBAN?
Hogyan kezeljük szülőként a digitális technológia rohamos terjedését és annak hatásait a gyerekeinkre? A szakértők szerint a teljes tiltás sem megoldás. A gyerekeink már egy egyre digitalizáltabb világban fognak felnőni, ezért a digitális műveltség meghatározó fontosságú a jövőjük szempontjából. Ez azonban nem jelenti azt, hogy szülőként nyugodtan magukra hagyhatjuk gyerekeinket a digitális világ útvesztőiben. A valós életben átélt közös pillanatok továbbra is meghatározók, és egy tapasztaltabb társ, aki jobban átlátja az összefüggéseket, mindig jól jön. A LEGO Hidden Side™ a valódi építés élményét köti össze a kiterjesztett valóságban átélt kalanddal.
  • 2020.03.29. 16:57
Hogyan érdemes digitálisan tanulni? – megmondják az e-sportolók
Talán sok diák örömmel fogadta, hogy nem kell iskolába menni, a tanulás azonban ebben a rendkívüli időszakban sem maradhat el. A digitális tanulás sok gyermek számára jelenthet kihívást, ezért a K&H a hazai e-sport tehetségek támogatójaként hozzájuk fordult tanácsért, hogy mik azok a legfontosabb dolgok, amiket érdemes betartani, hogy könnyen és gördülékenyen menjen az otthoni tanulás.
  • 2020.03.24. 08:41
Újabb mérföldkő a sport leginnovatívabb területén
Újabb mérföldkőhöz érkezett a sport leginnovatívabb szakága, az e-sport. Indul az első számú hazai e-sport bajnokság, a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 2020-as alapszakasza, ahol idén 7 versenyszámban, 15 millió forintos összdíjazás mellett mérhetik össze tudásukat a legjobb hazai e-sportolók és csapatok.
  • 2020.02.24. 16:55
Videójáték a szoba falain túl
A mobiltechnológia és a sávszélesség fejlődése alapjaiban változtatja meg a videójátékok világát is. Ma már a gamerek nagyobb része játszik okostelefonon, mint asztali számítógépen, egy év alatt ugyanis 54-ről 65 százalékra ugrott itthon az okostelefonon videójátékozók aránya. Az e-sport hazai fejlődését támogató K&H szerint a digitális fejlődés egyre inkább teret enged a szabadban történő videójátékozásnak, így a fiatalok az online játék mellett offline közösségi élménnyel is gazdagodhatnak.
  • 2019.08.27. 13:52
Gamer a gyerek? ezek a sportok lehetnek nála nyerők
A 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. A sportolási szokások kialakítása tehát akkor sem lehetetlen, ha gyermekünk idejének nagy részét inkább tölti online játékokkal, mintsem sportolással. A K&H az egészséges életmód és az e-sport támogatójaként ezért azt javasolja, érdemes megfigyelni, hogy a gyerekünk melyik online játékkal foglalkozik a legtöbbet. Könnyebben választhatunk számára olyan offline tevékenységet, mozgásformát, ami valóban tetszik neki, élményt nyújt, ha az kapcsolódik a játék típusához.
  • 2019.08.06. 11:24
Átadták az Év E-sport díjait a hétvégén
Kihirdették a K&H Év E-sport díjak nyerteseit a budapesti PlayIt rendezvényen. A 12 díjazottat egy 27 fős szakmai zsűri választotta ki a közel 300 jelölt közül, a közösségi szavazatok és szakmai szempontok figyelembe vételével. Az eltökéltség, a kitartás és a kiváló teljesítmény alapján díjazták az e-sport kiemelkedő tehetségeit és kiválóságait, úgy mint az év csapatát, játékosát, kommentátorát, menedzserét, az év felfedezettjét, valamint életműdíj kategóriában is osztottak ki díjat.
  • 2019.06.03. 09:40
Nem csak a húszéveseké az e-sport világ
Világszerte egyre nagyobb iparággá növi ki magát az e-sport, ami már nemcsak nemzetközi, hanem hazai szinten is népes rajongótáborral rendelkezik. Globálisan több mint 380 millióan, míg Magyarországon 3,7 millióan játszanak alkalmanként vagy rendszeresen online játékokkal. Emellett több mint 425 ezerre tehető azok száma, akik ezt már versenyszerűen űzik. Az e-sport hazai fejlődését támogató K&H szerint a játék kortól független, hiszen egy 18 és 65 év közötti népesség körében készült kutatás adatai alapján Magyarországon a legalább heti rendszerességgel internetezők 92 százaléka szokott valamilyen rendszerességgel játszani hagyományos vagy videojátékot.
  • 2019.03.08. 13:09
1 2 3 4 »