Játék

ITM: közvetlen uniós források támogatják a vállalkozások digitalizációs fejlesztéseit
A magyar vállalkozások, közigazgatási szervezetek előtt is megnyíltak a Digitális Európa Programhoz kapcsolódó újabb közvetlen uniós pályázatok. A kiírások a gazdasági és társadalmi szempontokból is kiemelkedően fontos digitális kapacitások megerősítését célozzák, többek között a nagy teljesítményű számítástechnika és a mesterséges intelligencia területén - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) hétfőn az MTI-vel.
  • 2022.03.16. 09:51
  • MTI
Felerősödött az online játékközösségek szerepe
Az elmúlt hetek világosan megmutatták, hogy az online térben lenni és gép előtt ülni nem azt jelenti, hogy egyedül vagyunk. Az olyan – magányos műfajnak hitt – tevékenységek is, mint az online videójáték, remek lehetőséget kínálnak a közösségépítésre. A játékosok ugyanis gyakran nem egyedül, hanem többjátékos módban játszanak – derül ki a K&H ifjúsági index gaming kutatásból. Emellett a járvány ideje alatt a csapatversenyek résztvevőinek száma és a szurkolói közösségek szerepe is felerősödött.
  • 2020.06.17. 08:22
Játékajánló minden korosztálynak
Az elmúlt hónapokban világszerte ugrásszerűen megnőtt a gaming, mint szabadidős tevékenység népszerűsége. A videojátékok - amellett, hogy szórakoztatóak - valódi közösségi élményt nyújthatnak attól függetlenül, hogy egy kanapén játszunk a barátainkkal, vagy online, tőlünk távol élő, ismeretlen emberekkel mérjük össze tudásunkat. A választék hatalmas, így kezdő gamereknek jól jöhet egy kis útbaigazítás: az LG most összegyűjtötte, milyen játékokat érdemes kipróbálnunk attól függően, hogy éppen kivel szeretnénk eltölteni egy kis időt.
  • 2020.05.24. 11:29
A járvány idején az e-sport nyújt lehetőséget a versenyzésre és a szurkolásra
Nehéz helyzetbe került a sportvilág a koronavírus-járvány miatt. Gyakorlatilag az összes verseny és felkészülési lehetőség elmarad, ami hatalmas teher a sportolóknak, és szomorúság a szurkolóknak. Az e-sport, és így a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság azonban a sportágak közül egyedüliként viszi tovább a fáklyát, a lángot. Az offline versenyek a játékosok biztonsága érdekében természetesen online lesznek megrendezve mind a hét versenyszámban, a tét pedig továbbra is 15 millió forint. Most az e-sport képviseli az egész világon a sport alapértékeit: a kiválóságra való törekvést, a kitartást, a kemény munkát és a kimagasló eredményeket.
  • 2020.04.24. 09:31
FIATAL GAMER VAN A CSALÁDBAN?
Hogyan kezeljük szülőként a digitális technológia rohamos terjedését és annak hatásait a gyerekeinkre? A szakértők szerint a teljes tiltás sem megoldás. A gyerekeink már egy egyre digitalizáltabb világban fognak felnőni, ezért a digitális műveltség meghatározó fontosságú a jövőjük szempontjából. Ez azonban nem jelenti azt, hogy szülőként nyugodtan magukra hagyhatjuk gyerekeinket a digitális világ útvesztőiben. A valós életben átélt közös pillanatok továbbra is meghatározók, és egy tapasztaltabb társ, aki jobban átlátja az összefüggéseket, mindig jól jön. A LEGO Hidden Side™ a valódi építés élményét köti össze a kiterjesztett valóságban átélt kalanddal.
  • 2020.03.29. 16:57
Hogyan érdemes digitálisan tanulni? – megmondják az e-sportolók
Talán sok diák örömmel fogadta, hogy nem kell iskolába menni, a tanulás azonban ebben a rendkívüli időszakban sem maradhat el. A digitális tanulás sok gyermek számára jelenthet kihívást, ezért a K&H a hazai e-sport tehetségek támogatójaként hozzájuk fordult tanácsért, hogy mik azok a legfontosabb dolgok, amiket érdemes betartani, hogy könnyen és gördülékenyen menjen az otthoni tanulás.
  • 2020.03.24. 08:41
Újabb mérföldkő a sport leginnovatívabb területén
Újabb mérföldkőhöz érkezett a sport leginnovatívabb szakága, az e-sport. Indul az első számú hazai e-sport bajnokság, a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 2020-as alapszakasza, ahol idén 7 versenyszámban, 15 millió forintos összdíjazás mellett mérhetik össze tudásukat a legjobb hazai e-sportolók és csapatok.
  • 2020.02.24. 16:55
Videójáték a szoba falain túl
A mobiltechnológia és a sávszélesség fejlődése alapjaiban változtatja meg a videójátékok világát is. Ma már a gamerek nagyobb része játszik okostelefonon, mint asztali számítógépen, egy év alatt ugyanis 54-ről 65 százalékra ugrott itthon az okostelefonon videójátékozók aránya. Az e-sport hazai fejlődését támogató K&H szerint a digitális fejlődés egyre inkább teret enged a szabadban történő videójátékozásnak, így a fiatalok az online játék mellett offline közösségi élménnyel is gazdagodhatnak.
  • 2019.08.27. 13:52
Gamer a gyerek? ezek a sportok lehetnek nála nyerők
A 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. A sportolási szokások kialakítása tehát akkor sem lehetetlen, ha gyermekünk idejének nagy részét inkább tölti online játékokkal, mintsem sportolással. A K&H az egészséges életmód és az e-sport támogatójaként ezért azt javasolja, érdemes megfigyelni, hogy a gyerekünk melyik online játékkal foglalkozik a legtöbbet. Könnyebben választhatunk számára olyan offline tevékenységet, mozgásformát, ami valóban tetszik neki, élményt nyújt, ha az kapcsolódik a játék típusához.
  • 2019.08.06. 11:24
Átadták az Év E-sport díjait a hétvégén
Kihirdették a K&H Év E-sport díjak nyerteseit a budapesti PlayIt rendezvényen. A 12 díjazottat egy 27 fős szakmai zsűri választotta ki a közel 300 jelölt közül, a közösségi szavazatok és szakmai szempontok figyelembe vételével. Az eltökéltség, a kitartás és a kiváló teljesítmény alapján díjazták az e-sport kiemelkedő tehetségeit és kiválóságait, úgy mint az év csapatát, játékosát, kommentátorát, menedzserét, az év felfedezettjét, valamint életműdíj kategóriában is osztottak ki díjat.
  • 2019.06.03. 09:40
1 2 3 4 »