Az internetező magyar nők csupán négy százaléka elégedett önmagával

Névváltással és márkamegújítással kezdi a tavaszt a Wellness magazin és wellnesscafe.hu. Az első Well&fit március 20-án kerül a polcokra, ezzel egyidőben megújul az online platform is. A márka névváltását megelőző reprezentatív felmérésből kiderült, hogy a nők elégedetlenek önmagukkal, stresszesek és rosszul alszanak, de a kutatás pozitív folyamatokra is rámutatott.

Március 20-tól Well&fit néven újul meg a Wellness magazin és a wellnesscafe.hu. A márka 2018 folyamán több mint ezer 17-65 éves női internetező részvételével készített reprezentatív kutatást, amely kitért arra is, hogy a nők hogyan tekintenek önmagukra és életmódjukra. A válaszokból kiderült, hogy a megkérdezettek mindössze 4 százaléka elégedett magával teljes mértékben, 25 százalékuk pár kilót, 29 százalékuk viszont több mint 10 kilót szeretne leadni.

„Ingerzajos környezetben élünk. Mindenhonnan az áramlik felénk, hogy milyennek kellene lennünk, de sajnos néhány szuperkapszula és egy időmenedzsment-applikáció nem fogja megoldani az életünket” - mondja Viniczai Andrea coach, a Well&fit szakmai tanácsadója, aki szerint fontos, hogy a tudatosságot beemeljük a mindennapjainkba, ezáltal könnyebben tudjuk hétköznapi helyzeteinket megoldani, testünket-lelkünket karbantartani és reális, motiváló célokat kitűzni magunk elé.

A megkérdezett nők közel fele stresszes (49%), negyede rosszul alszik (26%) és több, mint harmada fáradtan kel (38%), de a coach szerint a felmérés eredményei pozitív folyamatokra is rámutattak: a célok tekintetében a kitöltők mindössze 30 százaléka jelölte meg a fogyást, míg a válaszadók elsősorban jobban szeretnék érezni magukat a bőrükben (51%), valamint egészségesebbek (50%) és magabiztosabbak szeretnének lenni (37%).

„Attól, hogy lefogyunk, nem biztos, hogy jobban fogjuk érezni magunkat a bőrünkben. Ezért is pozitív fejlemény, hogy a válaszadóknál magasabb százalékarányt ért el az egészségesebb élet és a magabiztosság vágya. Ezek az eredmények egy tudatosabb, fókuszáltabb nőtípust mutatnak” – mondta Viniczai Andrea.

A Well&fit alkalmazkodik a megváltozott igényekhez, tartalmaiban a fogyókúra mellett olyan életmódbeli tanácsokat, self-coaching eszközöket és sikertörténeteket is megjelenít, amelyek további motivációt nyújtanak az olvasóknak.

A felmérésből kiderült az is, hogy a rendszeresen sportolók 75 százaléka saját maga állítja össze az edzéstervét, amihez magazinokból, online- és videómegosztó oldalakról, valamint DVD-kből merít ihletet. A Well&fit célja, hogy különböző egészség-, életmód- és mozgáskihívásokkal, illetve videós tartalmakkal támogassa olvasóit, és szakmai segítséget nyújtson az érdeklődők számára. A névváltással egyidőben új rovatok érkeznek a magazinba és az online felületre egyaránt, a wellandfit.hu-n pedig dietetikus által összeállított étrendek és egy edzőkereső adatbázis is elérhetővé válik az olvasók számára.

Legfrissebb