Washington állam, illetve annak székhelye, Seattle kampányfinanszírozási törvényei kikötik, hogy a politikai hirdetések vásárlóiról nyilvántartást kell vezetni, és személyüket fel kell fedni.
Ezek a törvények a hetvenes évekig nyúlnak vissza, és kötelezik a reklámfelületet áruló cégeket, például a rádiókat, hogy nyilvánosságra hozzák, ki vásárol politikai célú hirdetéseket. Bob Ferguson szerint a Facebook és a Google 2013 óta nem hoztak nyilvánosságra választási hirdetésekkel kapcsolatos információkat Washington államban. A Facebook reményének adott hangot, hogy gyorsan megoldást találnak a keresetre, mivel nemrég vezetett be olyan alkalmazásokat, melyekkel nyomon lehet követni a közösségi hálón megjelentetett politikai hirdetéseket vásárlóit. A Google egyelőre nem kommentálta a pert, mindazonáltal a Facebookhoz hasonlóan ígéretet tett arra, hogy online archívumot hoz létre a szolgáltatásain futó hirdetésekről. A két technológiai óriásvállalatot számos bírálat érte azután, hogy Oroszország állítólag hamis felhasználónevekkel politikai reklámokat jelentett meg a cégek felületein, ezzel pedig befolyásolták a 2016-os amerikai elnökválasztási folyamatot.