A hazai webáruházak 93 százaléka használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. A webáruházak döntő többsége továbbra is a Facebookot választja a közösségi médiában való megjelenésre. Jellemzően még Google+-on és Youtube-on képviseltetik magukat, de az Instagram az online áruházak körében is egyre népszerűbb. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.
A webáruházak az online marketingben hisznek
- Közösségi média
-
2018.03.13
22:45 - minuszos.hu
Legfrissebb