Akkor is kiváló üzleti döntést hozott Zuckerberg, amikor öt éve felvásárolta a képmegosztót.
Utóbb volt kis háborgás ugyan, amikor bejelentették, hogy hirdetések kerülnek a felületre, de aztán hamar megszokták ezt is a juzerek.
Még szeptemberben meghaladta felhasználóinak száma a 800 milliót, a múlt héten pedig bejelentették, hogy a júliusi (!) 15 millióról 25 millióra nőtt az üzleti profilok száma.
Hihetetlen bővülés ez, hiszen az Instagram csak 2016 júniusában tette lehetővé az úgynevezett üzleti profilok létrehozását.
Mint a Statista ábráján látható, a márkák hatékony platformnak tarthatják az Instagramot.
A bal oldali oszlopok az üzleti profilok, a jobb oldali körök a hirdetők számának alakulását mutatják.
Szeptemberben az Instagramnak havi 2 millió aktív hirdetője volt: ez 2016 márciusától számítva tízszeres növekedést jelent.