Mint a Droid Life írja, évek óta a Hitrekord dolgozik együtt az LG-vel, hogy az új zászlóshajó kreatív reklámfilmjeit megalkossák.
Ettől a Hitrekordtól, tehát megbízhatónak vélhető forrásból kapta a Droid Life a várhatóan augusztus 30-án, vagyis egy nappal a berlini IFA fogyasztói elektronikai szakkiállítás előtt bemutatandó V30-as képeit. A fotók gyenge felbontásúak, de azért sok részlet világosan kiderül belőlük.
Hogy a legmeglepőbbel kezdjük: az LG minden jel szerint szakít az IPS kijelzővel, s (végre) a sokkal látványosabb OLED-re tér át.
A felvételeken látható kerekített sarkú kijelző az egész előlapot szinte beborítja a mostani divatnak megfelelően.
A hátlapra pedig mi más került volna, mint a dupla kamera és a Samsung S8-éhoz hasonlóan kényelmetlen helyre, hátrapasszolt ujjlenyomat-olvasó.