A Telenor és a Budapest Bank közös budapesti szerdai sajtótájékoztatóján elmondták: a Telenor alkalmazása a világ első olyan mobilszolgáltatói tárcája, amely a távoli és az érintéses fizetést egyaránt támogatja, valamint egyszerre megtalálható benne NFC (érintéses)-technológia és a MasterPass szolgáltatás.
Ahhoz, hogy a két vállalat közös fejlesztésének köszönhetően bankkártyaként lehessen fizetni az arra alkalmas POS-termináloknál, NFC-képes, androidos mobiltelefonra és NFC-képes SIM-kártyára van szükség, ezekre a megrendelést követően telepítik majd a bankkártya-adatokat. A szolgáltatást a Telenor kijelölt üzleteiben egyablakos ügyintézéssel lehet igényelni.
Az ügyfelek meghatározhatják majd, mekkora összeget töltenek fel az alkalmazásba, kontrollálhatják pénzügyeiket; a mobilos érintéses fizetés egyszerűsége pedig a személyre szabható Telenor Wallet használatakor érvényesül – mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
Fatér Gyula, a Budapest Bank lakossági üzletágvezetője kiemelte: a pénzintézet fejlesztéseiben kiemelt szerepet kapnak a digitális megoldások, három éves stratégiai tervet dolgoztak ki a bank internetes és mobilbanki fejlesztéseire.