Az e-kereskedelem az elmúlt évek egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata: az évtized eleje óta átlagosan 38 százalékkal emelkedett minden évben.
Ugyanakkor még mindig óriási a növekedési potenciál az iparágban. A DPD legfrissebb kutatása szerint az online vásárlás részaránya Magyarországon mindössze 6,6 százalék. Az e-kereskedelem még mai is az igazi kiugrás lehetőségét ígéri a kis és közepes vállalatoknak, de egyre erősödik a verseny – mondta Zajdó Csaba, az Expo szervezője.
A több mint 50 válogatott előadás közül mindenki megtalálta a számára megfelelő témakört a webáruház indítástól kezdve a marketingen és vevőszerzésen át, a konverzióoptimalizálásig és automatizálásig.
A kiállítók a hazai e-kereskedelem teljes szegmensét lefedték, így a résztvevőknek bármilyen kérdése merült fel, könnyen találhattak egy partnert, aki megoldással szolgált a problémájukra.